piątek, 20 maja 2016

#1 Debiut i starcie na ringu: ja vs blog

Witam w pierwszym, oficjalnym poście.
Miałam wczoraj go dodać, ale Internet nie sługa :( W debiutanckiej publikacji chciałabym przedstawić Wam perełkę w mojej osobistej kolekcji. Są to monety Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej z Vancouver z 2010 roku.
 Nie mam zamiaru zanudzać Was tekstem skopiowanym z Wikipedii, ale trzeba przyznać, że te Zimowe Igrzyska Olimpijskie były dla nas jak najbardziej szczęśliwe. Polacy jechali do Kanady z nadzieją na zdobycie worka medali. Forma Justyny Kowalczyk i Adama Małysza przewidywała chociaż jeden krążek w rękach naszych reprezentantów. Udało się! Adam Małysz zdobył dwa srebrne medale na skoczni normalnej i dużej, plasując się za wielkim Simonem Ammannem. Bieg na 10 km kobiet w biegach narciarskich nie przyniósł nam medalu. W sprincie i biegu łączonym poszło już znacznie lepiej. Nasza polska królowa nart zdobyła srebrny i brązowy order. Bieg na 30 km zapowiadał się wyśmienicie. Po pasjonującym finiszu Justyna zwyciężyła nad drugą Marit Bjorgen o zaledwie 0,3 sekundy! Brązowy medal w łyżwiarstwie szybkim zdobyły: Katarzyna Bachleda-Curuś, Luiza Złotkowska, Katarzyna Woźniak.
Natomiast wracając do moich monet: zdobyłam je całkiem przypadkiem. Miałam je cztery, ale wysłałam dwie z nich drogą pocztową do moich koleżanek, które również pasjonują się skokami narciarskimi. Poniżej prezentuję zdjęcia. Zapraszam :)




6 komentarzy:

  1. monety- marzenie. Warte więcej niż zwykłe.;))
    Jako stała czytelniczka mam za zadanie zapytać kiedy ukaże się kolejny post ??;)
    buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to zwykłe 2 zł, którymi zapłacisz w każdym sklepie, ale dla fana skoków cenniejsze niż złoto :) Następny post będzie być może jutro, ale najpierw muszę zrobić zdjątka moim perełkom :) Oczekuję na list od sportowego autorytetu, dlatego ten post będzie najcenniejszy :) do zobaczenia wkrótce :)

      Usuń
  2. Witam serdecznie :) Debiut jak najbardziej pozytywny, czekam na następne posty w twoim wykonaniu. Mam nadzieję, że zostaniesz w naszej blogowej społeczności jak najdłużej xd
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń