wtorek, 19 lipca 2016

#4 Sochi 2014

Hejka! :)
Dawno mnie tu nie było. Niestety, nie miałam weny, by dodać nowy post. Przez ten czas nazbierało się trochę autografów. A ja już w niedzielę wyjeżdżam do Zakopanego! Jestem bardzo podekscytowana, ale trochę się stresuję. W te wakacje będę w górach dwa razy, dlatego bardzo się cieszę. Teraz nadszedł czas na grafy.
Dzisiaj przedstawię Wam karty z serii olimpijskiej Sochi 2014. Zdobyłam je dzięki wysłanym prośbom do Eve-nemntu, Polskiego Związku Narciarskiego i samego Kamila Stocha. Jedną z nich otrzymałam dzięki wymianie, ale przeznaczyłam ją do kolejnej rotacji. Brakuje mi grafu Piotrka Żyły i Janka Ziobry z serii olimpijskiej, dlatego jeśli ktoś byłby zainteresowany, zapraszam do wymiany. Zakładka wymiana została zaktualizowana, więc zapraszam. Miłego dnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz